Gradske ljekarne Zagreb od sada još prepoznatljivije – rebranding vanjskih površina svih 45 ljekarni!
Kao dio naših nastojanja da ljekarne Gradske ljekarne Zagreb održimo prepoznatljivim za naše korisnike, poduzeli smo sveobuhvatnu inicijativu rebrandinga vanjskih površina svih 45 ljekarni, u Zagrebu, Zelini i Klanjcu.
Glavni cilj nam je bio učiniti ih vizualno privlačnijim, privući pažnju prolaznika ali i privući ih da prema potrebi uđu u naše ljekarne.
Kako bismo to postigli, pažljivo smo razmotrili svaki aspekt vanjskog dizajna naših ljekarni a posebice onih u najužem centru grada. Ažurirali smo paletu boja kako bi odražavala osobnost i vrijednosti našeg brenda, te smo se odlučili za privlačne nijanse koje prenose i tradiciju ljekarništva i inovativnost.
Nova shema boja neće samo istaknuti naše ljekarne među okolnim izlozima i zgradama, već će stvoriti kohezivan i prepoznatljiv vizualni identitet za naš brend.
Osim sheme boja, implementirali smo i novi sustav označavanja koji je informativan i vizualno upečatljiv. Oznaka na vidljivom mjestu prikazuje logotip Gradske ljekarne Zagreb, osiguravajući da kupci mogu lako prepoznati naše ljekarne iz daljine. Korištenje visokokvalitetnih materijala i moderne tipografije daje dašak sofisticiranosti i profesionalizma cjelokupnom izgledu.
Kako bismo dodatno poboljšali vidljivost ljekarni, integrirali smo inovativna rasvjetna rješenja koja stvaraju topao i privlačan ambijent. Strateški postavljeno osvjetljanje ističe arhitektonske značajke i izložbena područja u pojedinim izlozima, stvarajući vizualno okruženje koje podsjeća na tradicionalnu ljekarnu.
Naši napori za rebranding imaju za cilj transformirati eksterijere zagrepčanima omiljene ljekarne Gradske ljekarne Zagreb u moderne i privlačne prostore koji odražavaju vrijednosti našeg brenda, a prepoznatljivi su kod naših pacijenata!